JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PROMOCJI INICJATYW LOKALNYCH?

Jak tworzyć ciekawe treści?

Z jakich narzędzi oraz aplikacji korzystać, aby ułatwić i przyspieszyć pracę?

Jak często i o której godzinie wrzucać posty?

O co chodzi z tymi hasztagami?

Po co w ogóle nam te social media?

 

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźliśmy u wspaniałej Mentorki Marketingu – Sylwii Dębowskiej-Lenart, podczas szkolenia „Wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji inicjatyw lokalnych”, które wspólnie z dwiema LGD z woj. warmińsko-mazurskiego zorganizowaliśmy lokalnym liderkom w dniach 13-15 września w Zalesiu k/Barczewa. Dziesięć aktywnych przedstawicielek obszaru EGO (trzydzieści w sumie) miało okazję podnieść swoją wiedzę, wykazać się kreatywnością i wzmocnić swoje umiejętności w tworzeniu ciekawszego kontentu, relacji, rolek, czy video. Efekty szkolenia już widoczne są na profilach FB i Instagramie m.in. KGW, organizacji pozarządowych i JST.

To były bardzo intensywne trzy dni! Dziękujemy wszystkim uczestniczkom szkolenia za wspaniałą atmosferę, wymianę doświadczeń i inspiracje. Zdobytą wiedzę z pewnością wykorzystamy w naszych organizacjach, stowarzyszeniach, miejscach pracy, czy prywatnych przedsięwzięciach. Mieszkańcy obszaru EGO z pewnością będą jeszcze lepiej poinformowani o naszych lokalnych inicjatywach. Zapraszamy na krótką relację ze szkolenia i warsztatów.

Operacja pn. „Widzę Więc Wiem” (akronim WWW) ma na celu wzmocnienie mieszkańców – lokalnych liderek i liderów poprzez podniesienie wiedzy z zakresu informowania i promowania działalności swoich organizacji oraz wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, w kontekście aktywnej promocji walorów obszaru, w tym walorów turystycznych poprzez realizację projektu współpracy. Współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3. Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Partnerzy projektu:

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Lider w EGO”

Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Południowa Warmia”

Stowarzyszenie Kraina Drwęcy i Pasłęki

JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PROMOCJI INICJATYW LOKALNYCH?